دیدن دلدار

چشم آلوده کجا ؟دیدن دلدار کجا؟

دل سر گشته کجا ؟وصف رخ یار کجا؟

قصه ی عشق من و زلف تو دیدن دارد

نرگس مست کجا همدمی خار کجا؟

سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست

ور نه عشق تو کجا این دل بیمار کجا؟

هر که را تو بپسندی بشود خادم تو

خدمت عشق کجا؟نوکر سر بار کجا؟

کاش در نافله ات نام مرا هم ببری

که دعای تو کجا؟عبد گنه کار کجا؟.....

 



نظرات شما عزیزان:

حمید رضا
ساعت17:00---25 دی 1392
چه بی خیال نشستیم، نه کوششی نه وفایی... فقط نشسته و گفتیم، خدا کند که بیایی...........................* ...................... درود بر شما... تحسینتون می کنم... درود بر شما و نوشته ی بسیار زیباتون... ببخشید مدتی نبودم... حال خودم و دلم خوب نبود و نیست... سپاس بابت حضور و نظرات پر از لطفتون...
پاسخ:ممنون از حضور دوباره تون.انشا الله همیشه سلامت باشید...


مریم
ساعت12:06---20 دی 1392
سلام آبجی جونم با کلی بد بختی تونستم بیام وبت

مریم
ساعت12:05---20 دی 1392
بعضی درد دل ها گوش نمی خواهد آغوش می خواهد
پاسخ:مرسی عزیزم...خوشحال شدم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:عبد گنه کار,, | 10:43 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.